Commscope/Ruckus End User Support 12 Months for FlexMaster bis 5000 APs

Commscope/Ruckus End User Support for FlexMaster
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Listenpreis: 10.370,00 CHF

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  • Hersteller-Nr.: 806-5000-1000
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Beschreibung
Beschreibung

RUCKUS-Netzwerke vereinfachen das Leben für die IT-Abteilung und ermöglichen gleichzeitig außergewöhnliche Anwendererlebnisse. Mit den Produkten und Lösungen von RUCKUS kann jedes Unternehmen - unabhängig von Größe oder Komplexität - ein konvergiertes IT/OT-Netzwerk problemlos implementieren, verwalten und erweitern und gleichzeitig einzigartige Geschäftsergebnisse erzielen.

Mit der Smart Wi-Fi-Technologie von Ruckus wurden die Möglichkeiten hinsichtlich der Leistungsfähigkeit, Flexibilität, Zuverlässigkeit und Kosten von Wireless-Netzen neu definiert. Access Points in verschiedenen Leistungsklassen für den Innen und Ausenbereich, flexible Managementlösungen von Controllern vor Ort bis hin zum Management aus der Cloud bieten allen Anwendungsszenarien eine Lösung.

Das Ruckus Flexmaster-Management-System ist eine Linuxbasierte Management- & Serviceplattform für die Konfiguration, Fehlererkennung und die Optiomierung der Performance. Es kann bis zu 100.000 Wi-Fi Access Points oder Smart-Wireless LANs (WLANs) von einem einzigen Punkt optimieren und verwalten.

Ruckus Wireless offers quality, knowledgeable, responsive worldwide technical support for its smart Wi-Fi systems. Resellers and distributors can offer these support services to their customers, drawing directly on the highly qualified resources of Ruckus Wireless. WatchDog Premium Support delivers premium web support access with an online knowledge base, complete documentation and user forums. In addition, Ruckus Wireless technical support professionals are available via: phone, e-mail, support web and chat.
Through the support web, Ruckus Wireless makes the software updates available to customers. Software updates include bug fixes and maintenance releases. WatchDog Premium Support customers receive access to software upgrades for the products they purchased as well as invitations to participate in Beta programs. WatchDog Premium Support customers are also entitled to advanced hardware replacement on controllers if required.
  • Phone and email support
    Technical support from a Ruckus Technical Support Engineer is available via phone or email. Telephone calls are answered by a customer service agent who collects initial information and assesses the urgency of the situation. After-hours telephone calls are forwarded to an English-speaking answering service, and a Ruckus Technical Support Engineer will respond within 30 minutes from receipt of the call.
  • Do-it-yourself with Ruckus web support
    Ruckus web support contains comprehensive product information including manuals, technical documentation and software updates. Some of this information is publicly available but some of the content is offered only to support plan customers. Support plan customers may be proactively notified via email when content is posted.
  • Software updates and upgrades
    Documentation is accessible via the Ruckus support web site. WatchDog Premium Support customers will be further provided with software upgrades for the applicable hardware originally purchased for the term of the contract.
Eigenschaften
Endkundenart: EDU, GOV, STD
Lizenztyp: Warranty/Support
Trainings
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